Košík: 0 položek za 0 Kč
ALEA Divers > Jak nakupovat > Reklamační řád

Kategorie

Nejprodávanější

Anketa

O čem jste málo informovaní?
Kurzy potápění
(13 %)6
Půjčovna
(23 %)11
Servis
(6 %)3
Cestování
(49 %)23
Nové produkty
(9 %)4
Hlasovalo 47 návštěvníků.

Reklamační řád

  1. Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka při uplatňování reklamace zboží nakupovaného v Internetovém obchodě www.scubadiver.cz. Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
  2. Prodávající vybaví zboží veškerými doklady, které se k němu vztahují. Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem dodacího listu. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce. Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi dodacím listem a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný dodací list, je povinen podat ihned (nejpozději do 72 hodin) zprávu na mailovou adresu divers@alea.cz. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.
  3. Záruka na zboží je 24 měsíců, příp. delší dle záruky výrobce.
  4. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně.Reklamace mechanického poškození výrobku není možné uznat. Písemné oznámení, které musí obsahovat též volbu nároku kupujícího podle zákona, spolu s vadným zbožím odešle kupující v obalu, který brání poškození výrobku při přepravě na adresu:

    Jiří Jarkovský
    Kamýcká 10/131
    165 00, Praha 6
    email: divers@alea.cz
  5. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii dokladu o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Zboží musí být v původním obalu v úplném stavu včetně příruček a ostatního příslušenství.
  6. Na základě těchto informací bude posouzen a stanoven další postup při vyřizování reklamace. O dobu, po kterou bude reklamaci posuzovat výrobce včetně doby na přepravu zboží se prodlužuje lhůta k vyřízení reklamace mezi prodávajícím a kupujícím s tím, že první zprávu týkající se reklamace zašle prodávající kupujícímu nejdéle do deseti pracovních dní ode dne obdržení reklamace.
  7. Nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným používáním a ošetřováním. Prodávající bude reklamace posuzovat v souladu s pokyny stanovené výrobcem zboží.
  8. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, odešle prodávající nové zboží bezprostředně po obdržení reklamovaného zboží, případně bude vrácena celá zaplacená částka.

Nejlépe hodnocené

Kamenný obchůdek

ALEA Divers
Kamýcká 10/131
Praha 6 - Suchdol

Objednete se, ať máte klid na konzultace ve Vámi zvoleném termínu
Jiří Jarkovský,+420 602 522 355
 

Nové zboží

EON Steel + USB HelO2 + USB D4i NOVO + USB

Aktuality - události

19.11.2015

Nové zboží v BAZARu

Nové položky k vidění u nás v obchůdku.
Podivejte se na jejich seznam.
07.08.2015

Půjčovna - nové ploutve

ploutve ATOMIC AQUATICS SPLIT FINS k zapůjčení.

Copyright © 2011 ALEA Divers – Eshop Všechna práva vyhrazena. | Powered by Picabo WebAdmin 2008. | Poslední aktualizace: 14. 05. 2016